onsdag den 8. maj 2013

Træthed, københavnertur og flere fridage

Tiden flyver afsted. Mest fordi jeg er så træt og tager en lur, når som helst muligheden er der. Det, sammen med 10 timer pr. nat, er desværre ikke nok for at udfylde mit søvnbehov pt., så jeg føler mig efterhånden som lidt af en zombie. Underligt nok klarer jeg flere ting end ellers; vasketøj, leg med pigerne, putning osv. Måske min krop mangler noget? Tror det er værd at undersøge!

Sidst lovede jeg billeder af min københavnertur. Hermed:

Frokost ved Torvehallerne

 Amager Strandpark
 
Vandmand i Den Blå Planet
 
 Mine piger elsker Sonja - måtte have et billede til dem
 
Det blev desværre ikke til så mange billeder, men sådan er det, når man skal snakke om og opdateres på alt muligt. En smadderhyggelig weekend! Weekendens optur er helt klart, at jeg klarede flyvningen derover, selvom jeg skulle flyve alene. Lørdag aftens drinks blev heller ikke foreviget, selvom de burde have været det. Uhm, det var godt!! Total søster-weekend - love it :-)
 
Nu banker endnu en omgang helligdage på, og dermed 4 fridage. Vi har fri alle mand, så vi skal nyde tiden sammen. Måske en tur ud i det blå? Men først skal jeg lige sove længe ;-)
 


 


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar