onsdag den 4. september 2013

Going ...hmm .. tja, hvorhen?

Hjemme fra arbejde. Hovedet kunne ikke rumme mere. Jeg kunne mærke, at informationer bare røg ud igen. Der var ikke plads. Ingen energi, intet overskud. Lidt hyper indimellem, mest for at forblive vågen. Nok min krops måde at sige STOOOP på. Så nu er jeg sygemeldt resten af ugen.

Jeg kan ikke helt slappe af med at slappe af. Kan ikke falde i søvn og kan ikke ligge på sofaen ret længe af gangen. Det er ikke fordi jeg farer rundt, men så er der en lille tur til køleskabet, så skal vinduet åbnes, en kop kaffe laves ... og indeni er der en stor klump, der gerne vil grædes ud, men pga medicinen kan jeg ikke nå den. Det er fandme frustrerende!! Lige nu vil jeg gerne græde igennem og få det overstået.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar