mandag den 7. juli 2014

FERIE :-)

Sommer og ferie. Dejligt! Ferien er ikke så mange dage gammel, så jeg har ikke helt forstået det endnu. Det kommer nok ;-) Vi har hygget os, slappet af og fejret den Ældste, som fyldte år. Hun blev fejret med manér, som hun selv havde udbedt sig, da det var hendes første runde fødselsdag. Heldigvis var hun tilfreds med dagen og på sengekanten fik jeg at vide, at hun var så glad for, at netop jeg er hendes mor. Så blev der krammet lidt ekstra!

Forude venter 1 måneds ferie for os allesammen. Den skal bruges på familiehygge ude og hjemme, små ture ud i det danske land, grin og kaffedrikning i skyggen og forhåbentlig kan jeg sove lidt længe indimellem. Ældste har startet en turnering i 500, og der skal vist arbejdes lidt på at hendes føring ikke bliver alt for stor ... Jeg har ikke taget så mange chancer i livet, men det bliver der godtnok rådet bod på i kortspil. Hvorfor mon??

God sommer derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar