torsdag den 11. juli 2013

Heldigvis bare en drøm!!

Jorden går snart under. I følge forudsigelserne kl 9. Altså i følge min drøm i nat. Jeg var på arbejde og vi forsøgte at samle os og børnene i et rum. Pludselig bliver himlen helt mørk gylden. Det sner, regner og lyner. I horisonten begynder jorden at brænde, det bobler op og opsluger mere og mere. Til sidst er det lige uden for vinduet.

Så vågner jeg. Tvinger mig selv ud af drømmen. Den kan umuligt ende godt, og det magter jeg ikke. Ikke lige nu. Flere tanker melder sig; hvor er min familie henne, hvorfor tager jeg det så roligt, det kan da ikke sne og lyne samtidig, ved børnene godt at vi skal dø nu og hvorfor tager jeg på arbejde, hvis jeg ved at det hele snart er slut?

Er lidt spændt på hvad jeg drømmer næste gang ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar