mandag den 25. februar 2013

Fru Modsat!

Et opkald til min psykiater. Ville gerne drøfte min lettere maniske tilstand. Den har stået på i 14 dage nu, og selvom den er løjet af, er det stadig for meget. Så meget for meget, at jeg ikke er helt tryg ved mig selv. Pigerne er heller ikke, kan jeg se. Manden er - og synes det er hyggeligt, at jeg har så meget energi. Han kan dog godt se problematikken og er glad for, at jeg har snakket med psykiateren.

Psykiateren reagerede med et "det var voldsomt" og fortæller, at medicinen burde virke helt modsat. Det vidste jeg jo egentlig godt. Det er bare smuttet i farten. Jo mere jeg fortalte, jo mere foruroliget blev han. Nu skal jeg - i stedet for de 2 nye piller - tage 1 gammel og 1 ny. Vi skal snakke sammen igen torsdag. Inden da håber jeg at have fået en hel nats søvn!


I morges vågnede jeg kl. 5. Rodede lidt rundt og opgav mere søvn. Tog et bad, spiste morgenmad og tændte computeren. En time senere vågnede resten af familien. Da var jeg klar til afgang - ca 1 time for tidligt ;-) Jeg er ikke træt, måske lidt mat i sokkerne, men ikke nok til at tage en lur eller slappe helt af. En kollega har spurgt mig 3 gange i dag, om der var noget i vejen. Til sidste måtte jeg høre hvorfor, og han syntes da jeg så lidt træt og brugt ud. Først er jeg gravid og så træt og brugt - jeg har sgu travlt ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar