søndag den 19. januar 2014

Weekend med ændrede planer

En weekend med ændrede planer. Sneen bandt os til Aalborg og forhindrede en tur hjem til mine forældre. Den havde jeg glædet mig til længe. Pigerne begyndte at græde og var lige pludselig meget ligeglade med sneen. Vi hyggede lidt ekstra fredag eftermiddag og aften. Lørdag begav vi os ud i masserne og jeg måtte sande, at det var mere end jeg brød mig om. Jeg blev småsur og ville bare gerne hjem. Resten af dagen kæmpede jeg med at få varmen, men det kunne Mindste og to tæpper heldigvis hjælpe mig med.

I dag har hele banden sovet længe og spist engelsk morgenmad. Pigerne havde mod på en ekstra tur i sneen, men  Manden og jeg holdt os indendøre og drak lidt mere kaffe. Jeg måtte overgive mig og tage en middagslur. Da jeg stod op, havde Manden bagt boller og gjort klar til et spil Lego Creationary. Et genialt spil, som Mindste på 6 kan spille uden ret meget voksenhjælp.

Nu synger dagen på sidste vers. Jeg har fået et langt, og ikke mindst (kogende) varmt bad. Pigerne leger med Lego Friends, og Manden er ved at tage sig sammen til at lave aftensmad. Det er altid ham, der gør det og det er jeg ham evigt taknemmelig for. Depressionen påvirker min hjerne, og jeg magter ikke længere at have flere bolde i luften og kan ikke overskue at have flere ting færdigt på samme tid. Heldigvis elsker han at lave mad og er supergod til det, så det er ikke den værste aftale :-)

Jeg ville have sat et billede på i dag, men det er for længe siden - jeg kan ikke finde ud af at få dem over på pc'en :-/

1 kommentar:

  1. Helt sært at I har sne, der skaber problemer og her er det gråt og vådt og blæsende og intet, absolut intet hvidt.

    SvarSlet