lørdag den 6. april 2013

En stædig splint og et spil Børnescrabble

Fredagen bød på meget tidlig afhentning af pigerne. Hjem til en længe ventet weekend! Film og popcorn - men desværre også en 1 cm lang splint boret så langt ind i Ældstes hæl, at hælen måtte blødgøres ad to omgange, før vi kunne komme ind til den lille satan. Jeg overvejede virkelig, hvad planen skulle være, hvis det ikke kunne lade sig gøre. Men det kunne det heldigvis!
Senere måtte jeg overlade pigerne til Manden og begive mig mod min brors hus. De skulle i byen, og jeg skulle passe børnene. Sikke en hyggelig aften med putning med niecen på sofaen, imens nevøen sov trygt og tungt.

I dag har vi afleveret Mindste til bedsterne. Hun skal feriere lidt. Hun har glædet sig længe og var klar i god tid i dag. Først en tur på café og bagefter en længere bustur. Hun så så glad og stolt ud, da hun gik mod bussen med farmor i hånden. De skal nok få nogle gode dage!


Ældste og jeg har spillet Børnescrabble. Et spil, jeg har købt på loppemarked, og som vakte lykke med det samme. Jeg har dog forsømt det pga. manglende overskud, men i dag skulle det være. Vi skulle have både saft og bamser med, så det kunne ligne billedet på æsken ;-)

God weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar