torsdag den 25. april 2013

Blomster, spray og København

De vokser og bliver så store! Mine blomster er kommet udendørs og har nu klaret 3 nætter i Guds fri natur. De skal nok blive til noget! Selvom jeg synes, jeg havde sået mange frø, mangler jeg stadig at plante noget i 1½ trækasse. Måske jeg bare supplerer lidt op med hvad der allerede er, men uden forspiring, så jeg kan strække blomstringstiden lidt. Lidt smart er man vel ;-)

Jeg har døjet noget så frygteligt med mundtørhed. Det er en bivirkning af min medicin. Den anden dag var jeg på apoteket, og den søde apoteker spurgte mig, om jeg havde nogle bivirkninger. Da jeg nævnte mundtørhed, havde hun flere produkter mod det. Det anede jeg ikke fandtes! Jeg tog derfra med en spray, som er ganske fantastisk!! Fra at drikke op mod 4 liter væske om dagen, er jeg nu nede på et normalt niveau ved at spraye et par gange om dagen. Vildt, ik'?! Jeg synes næsten, jeg har fået mit liv tilbage. Ikke alle turene til vandhanen og lidt efter toilettet. Ikke planlægning af væskeindtag i fht. aktiviteter uden et toilet i nærheden - fx indkøb, en længere køretur eller en tur på loppemarked. Ikke en overdreven og uudholdelig tørstfølelse, som ikke kunne slukkes med rent vand hver gang. Hvor er jeg dog egentlig træt af vand! Det kan der heldigvis blive lavet om på nu.

I morgen tager jeg til København. Jeg skal besøge min søster. Det er længe siden, vi har været sammen bare os to, så det glæder vi os begge til. Vi skal bare nyde, slappe af og slentre rundt i København og måske få et par drinks eller tre. Jeg er hjemme igen søndag eftermiddag, og så er vi klar til en helt ny og normal uge. Skønt, at regeringen har grebet ind. Om det er det rigtige indgreb er en helt anden sag!

God St. Bededagsferie derude :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar