søndag den 14. april 2013

Siden sidst

Nogle dage er gået siden sidst. Jeg har sovet! Mit overskud var slidt helt ned. Jeg meldte mig syg og brugte dagene på at sove. Det har hjulpet, og jeg føler mig ok igen. Dog et lille skridt ned af humørstigen, men jeg satser på at være stærkest denne gang!

I dag har jeg været til årets første loppemarked. Udendørs og megakoldt. Men det glemmer man heldigvis, når der er så meget at kigge på ;-) Jeg fandt en jakke til begge pigerne fra NoaNoa og en krukke til mig selv. Den er allerede i brug som skjuler til vores rosmarin.


Gode ting siden sidst: Jeg har set en hel film uden at falde i søvn. Alle mine "forspire-ting" er spiret undtagen persille. Jeg lyttede til min krop og meldte mig syg.

Mindre gode ting siden sidst: Jeg spiser for mange søde ting og drikker for meget sodavand (bivirkning af medicin er en næsten ustoppelig tørst).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar